Аналіз конкурентоспроможності підприємства

Курсова робота (код: kr364)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика конкурентоспроможністі підприємства як об'єкту дослідження
2. Законодавче забезпечення аналізу конкурентоспроможністі підприємства і огляд спеціальної літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу конкурентоспроможністі підприємства
5. Методика загального аналізу конкурентоспроможністі підприємства
6. Визначення впливу факторів при аналізі конкурентоспроможністі підприємства
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу конкурентоспроможністі підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі сформульовано актуальність оцінки господарювання підприємств, оглянуто мету і завдання курсової роботи, а також опрацьовано методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження окреслено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, зумовлено економічну сутність діяльності підприємств, розглянуто правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, представлено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, оцінено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, вивчено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи простежено розробку і обґрунтування методики аналізу, обстежено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, визначено вертикальний і горизонтальний аналіз конкурентоспроможності підприємства, розроблено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, надано аналіз впливу факторів на результативний показник, проаналізовано математичний розрахунок результатів застосування, висвітлено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках охарактеризовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку