Аналіз товарів на підприємствах оптової торгівлі

Курсова робота (код: kr370)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарів на підприємствах оптової торгівлі
2. Законодавче забезпечення аналізу товарів на підприємствах оптової торгівлі і огляд спеціальної літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу товарів на підприємствах оптової торгівлі
5. Проведення аналізу товарів на підприємствах оптової торгівлі
6. Методика факторного аналізу товарів на підприємствах оптової торгівлі
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарів на підприємствах оптової торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі висунуто актуальність оцінки операцій з товарами, опрацьовано мету і завдання курсової роботи, а також розроблено методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження наведено місце аналізу в управлінні підприємством, представлено сутнісне значення товарних операцій підприємства, простежено нормативно-правову базу з аналізу, проаналізовано основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, окреслено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, оцінено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В аналітичній частині курсової роботи досліджено економічний аналіз об’єкта дослідження, оглянуто інформаційне забезпечення та методи аналізу, розкрито аналіз структури і динаміки товарів на підприємствах оптової торгівлі, обстежено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, вивчено здійснення чинникового аналізу, визначено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, висвітлено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках сформульовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також роз'яснено пропозиції щодо удосконалення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку