Аналіз товарів на підприємствах оптової торгівлі

Курсова робота (код: kr370)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарів на підприємствах оптової торгівлі
2. Законодавче забезпечення аналізу товарів на підприємствах оптової торгівлі і огляд спеціальної літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу товарів на підприємствах оптової торгівлі
5. Проведення аналізу товарів на підприємствах оптової торгівлі
6. Методика факторного аналізу товарів на підприємствах оптової торгівлі
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарів на підприємствах оптової торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі розроблено актуальність оцінки операцій з товарами, досліджено мету і завдання дослідження, а також висвітлено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження розкрито становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, зумовлено економічну сутність товарних операцій підприємства, висунуто нормативно-правову базу з аналізу, опрацьовано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, простежено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, надано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи оглянуто аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, проаналізовано теоретичну модель аналізу, сформульовано аналіз структури і динаміки товарів на підприємствах оптової торгівлі, представлено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, наведено здійснення чинникового аналізу, обстежено фінансову оцінку ефективності використання, охарактеризовано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження аналізу, а також визначено направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку