Аналіз витрат торговельного підприємства

Курсова робота (код: kr379)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності витрат торговельного підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу витрат торговельного підприємства і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу витрат торговельного підприємства: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу витрат торговельного підприємства
6. Методика факторного аналізу витрат торговельного підприємства
7. Аналіз витрат торговельного підприємства в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат торговельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі розроблено актуальність оцінки видатків і затрат, оцінено мету і завдання дослідження, а також висунуто наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження висвітлено місце аналізу в управлінні підприємством, проаналізовано теорію аналізу витрат підприємства, обстежено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, надано характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, окреслено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, опрацьовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи розглянуто розробку і обґрунтування методики аналізу, простежено теоретичну модель аналізу, розкрито вертикальний і горизонтальний аналіз витрат торговельного підприємства, з'ясовано розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, оглянуто фактори, що впливають на об'єкт аналізу, сформульовано фінансову оцінку ефективності використання, роз'яснено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках зумовлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також представлено путі, що призводять до вдосконалення аналізу витрат підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку