Аналіз витрат торговельного підприємства

Курсова робота (код: kr379)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності витрат торговельного підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу витрат торговельного підприємства і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу витрат торговельного підприємства: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу витрат торговельного підприємства
6. Методика факторного аналізу витрат торговельного підприємства
7. Аналіз витрат торговельного підприємства в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат торговельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі простежено актуальність оцінки видатків і затрат, висунуто мету і завдання курсової роботи, а також розглянуто предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження визначено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, охарактеризовано теорію аналізу витрат підприємства, з'ясовано нормативно-правову базу з аналізу, вивчено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, розроблено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, оцінено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи окреслено розробку і обґрунтування методики аналізу, досліджено інформаційне забезпечення та методи аналізу, надано методику загального аналізу витрат торговельного підприємства, наведено напрямки удосконалення методики аналізу, обстежено аналіз впливу факторів на результативний показник, представлено математичний розрахунок результатів застосування, оглянуто інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також сформульовано путі, що призводять до вдосконалення аналізу витрат підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку