Аналіз витрат торговельного підприємства

Курсова робота (код: kr379)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності витрат торговельного підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу витрат торговельного підприємства і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу витрат торговельного підприємства: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу витрат торговельного підприємства
6. Методика факторного аналізу витрат торговельного підприємства
7. Аналіз витрат торговельного підприємства в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат торговельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі розкрито актуальність оцінки видатків і затрат, простежено мету і завдання курсової роботи, а також оцінено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи представлено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, визначено економічну сутність витрат підприємства, досліджено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, розглянуто характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, охарактеризовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, роз'яснено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи надано розробку і обґрунтування методики аналізу, зумовлено інформаційне забезпечення та методи аналізу, опрацьовано методику загального аналізу витрат торговельного підприємства, проаналізовано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, окреслено аналіз впливу факторів на результативний показник, висунуто економічний аналіз якості користування, висвітлено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках оглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також з'ясовано путі, що призводять до вдосконалення аналізу витрат підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку