Аналіз затрат виробництва і реалізації продукції підприємства ресторанного господарства

Курсова робота (код: kr382)

Предмет: ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Характеристика затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
5. Проведення аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
6. Визначення впливу факторів при аналізі затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження розподіляється на вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі надано актуальність менеджменту ресторанної справи, окреслено мету і завдання курсової роботи, а також роз'яснено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи зумовлено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, висунуто науковий зміст менеджменту в ресторанному бізнесі, досліджено законодавчі акти і літературу з аналізу, висвітлено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, представлено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, сформульовано головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи охарактеризовано розробку і обґрунтування методики аналізу, з'ясовано організаційно-інформаційну модель аналізу, опрацьовано організацію і здійснення оцінки наявності затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства, вивчено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, проаналізовано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, оцінено фінансову оцінку ефективності використання, визначено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках простежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито пропозиції щодо удосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку