Аналіз затрат виробництва і реалізації продукції підприємства ресторанного господарства

Курсова робота (код: kr382)

Предмет:
ресторанне господарство

Зміст

Вступ
1. Характеристика затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
5. Проведення аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
6. Визначення впливу факторів при аналізі затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі роз'яснено актуальність менеджменту ресторанної справи, надано мету і завдання курсової роботи, а також проаналізовано предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження висвітлено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, оглянуто теорію аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі, з'ясовано законодавчі акти і літературу з аналізу, сформульовано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, розроблено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, оцінено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи обстежено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, охарактеризовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, наведено аналіз структури і динаміки затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства, визначено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, зумовлено здійснення чинникового аналізу, окреслено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, опрацьовано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також представлено шляхи поліпшення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку