Аналіз необоротних активів торговельних підприємств

Курсова робота (код: kr388)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності необоротних активів торговельних підприємств
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу необоротних активів торговельних підприємств
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Модель аналізу необоротних активів торговельних підприємств: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу необоротних активів торговельних підприємств
6. Визначення впливу факторів при аналізі необоротних активів торговельних підприємств
7. Методика аналізу необоротних активів торговельних підприємств в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки необоротних активів торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз необоротних активів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота складає вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі оцінено актуальність оцінки необігових ресурсів, простежено мету і завдання курсової роботи, а також вивчено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження сформульовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, надано сутнісне значення необоротних активів підприємства, з'ясовано нормативно-правову базу з аналізу, розглянуто характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, опрацьовано коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, висунуто головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи досліджено розробку і обґрунтування методики аналізу, роз'яснено інформаційне забезпечення та методи аналізу, наведено організацію і здійснення оцінки наявності необоротних активів торговельних підприємств, висвітлено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, визначено здійснення чинникового аналізу, проаналізовано розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, окреслено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також зумовлено направлення щодо покращення аналізу необоротних активів підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку