Аналіз необоротних активів торговельних підприємств

Курсова робота (код: kr388)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності необоротних активів торговельних підприємств
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу необоротних активів торговельних підприємств
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Модель аналізу необоротних активів торговельних підприємств: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу необоротних активів торговельних підприємств
6. Визначення впливу факторів при аналізі необоротних активів торговельних підприємств
7. Методика аналізу необоротних активів торговельних підприємств в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки необоротних активів торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз необоротних активів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі розкрито актуальність оцінки необігових ресурсів, висунуто мету і завдання курсової роботи, а також опрацьовано інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи розглянуто становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, роз'яснено науковий зміст необоротних активів підприємства, з'ясовано правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, вивчено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, сформульовано структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, зумовлено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи охарактеризовано економічний аналіз об’єкта дослідження, визначено організаційно-інформаційну модель аналізу, простежено організацію і здійснення оцінки наявності необоротних активів торговельних підприємств, наведено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, висвітлено методику факторного аналізу, оглянуто економічний аналіз якості користування, надано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках розроблено узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено пропозиції щодо удосконалення аналізу необоротних активів підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку