Аналіз необоротних активів торговельних підприємств

Курсова робота (код: kr388)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності необоротних активів торговельних підприємств
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу необоротних активів торговельних підприємств
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Модель аналізу необоротних активів торговельних підприємств: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу необоротних активів торговельних підприємств
6. Визначення впливу факторів при аналізі необоротних активів торговельних підприємств
7. Методика аналізу необоротних активів торговельних підприємств в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки необоротних активів торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз необоротних активів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі розглянуто актуальність оцінки необігових ресурсів, розроблено мету і завдання дослідження, а також вивчено методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи роз'яснено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, зумовлено сутнісне значення необоротних активів підприємства, оцінено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, проаналізовано загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, досліджено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, сформульовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В аналітичній частині курсової роботи розкрито аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, опрацьовано організаційно-інформаційну модель аналізу, оглянуто вертикальний і горизонтальний аналіз необоротних активів торговельних підприємств, окреслено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, охарактеризовано здійснення чинникового аналізу, наведено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, висвітлено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також надано шляхи поліпшення аналізу необоротних активів підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку