Аналіз реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі

Курсова робота (код: kr392)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Модель аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
6. Методика факторного аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
7. Аналіз реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі проаналізовано актуальність оцінки операцій з товарами, оглянуто мету і завдання дослідження, а також висвітлено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження розглянуто становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, оцінено економічну сутність товарних операцій підприємства, роз'яснено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, наведено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, сформульовано коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, зумовлено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В практичному розділі курсової роботи розкрито розробку і обґрунтування методики аналізу, висунуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, вивчено вертикальний і горизонтальний аналіз реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, опрацьовано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, розроблено аналіз впливу факторів на результативний показник, обстежено економічний аналіз якості користування, окреслено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках простежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також визначено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку