Аналіз реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі

Курсова робота (код: kr392)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Модель аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
6. Методика факторного аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
7. Аналіз реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі опрацьовано актуальність оцінки операцій з товарами, з'ясовано мету і завдання дослідження, а також розкрито інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження висвітлено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, представлено науковий зміст товарних операцій підприємства, наведено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, оцінено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, охарактеризовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, оглянуто динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В другій частині курсової роботи окреслено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, розглянуто інформаційне забезпечення та методи аналізу, проаналізовано методику загального аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, визначено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, досліджено здійснення чинникового аналізу, зумовлено економічний аналіз якості користування, надано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено шляхи поліпшення аналізу товарних операцій підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку