Аналіз реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі

Курсова робота (код: kr392)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Модель аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
6. Методика факторного аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
7. Аналіз реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі надано актуальність оцінки операцій з товарами, оцінено мету і завдання курсової роботи, а також оглянуто наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи з'ясовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, висунуто теорію аналізу товарних операцій підприємства, наведено законодавчі акти і літературу з аналізу, охарактеризовано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, сформульовано структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, розкрито аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. У наступному елементі курсової роботи простежено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, представлено теоретичну модель аналізу, досліджено методику загального аналізу реалізації товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, розроблено напрямки удосконалення методики аналізу, визначено здійснення чинникового аналізу, проаналізовано розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, окреслено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено пропозиції щодо удосконалення аналізу товарних операцій підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку