Економічний аналіз реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі

Курсова робота (код: kr393)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
6. Методика факторного аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі роз'яснено актуальність оцінки операцій з товарами, досліджено мету і завдання дослідження, а також обстежено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи сформульовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, оглянуто сутнісне значення товарних операцій підприємства, проаналізовано нормативно-правову базу з аналізу, висунуто загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, надано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, зумовлено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи представлено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, наведено теоретичну модель аналізу, опрацьовано організацію і здійснення оцінки наявності реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі, визначено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, висвітлено методику факторного аналізу, розкрито розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, охарактеризовано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках розроблено узагальнені результати дослідження аналізу, а також окреслено направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку