Економічний аналіз реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі

Курсова робота (код: kr393)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
6. Методика факторного аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі представлено актуальність оцінки операцій з товарами, обстежено мету і завдання дослідження, а також розкрито предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження розроблено місце аналізу в управлінні підприємством, визначено теорію аналізу товарних операцій підприємства, висвітлено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, охарактеризовано характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, простежено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, роз'яснено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи проаналізовано економічний аналіз об’єкта дослідження, наведено теоретичну модель аналізу, надано методику загального аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі, оглянуто виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, з'ясовано аналіз впливу факторів на результативний показник, сформульовано математичний розрахунок результатів застосування, зумовлено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено шляхи поліпшення аналізу товарних операцій підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку