Економічний аналіз реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі

Курсова робота (код: kr393)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
6. Методика факторного аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик має в своєму складі вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі простежено актуальність оцінки операцій з товарами, представлено мету і завдання дослідження, а також розглянуто інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження зумовлено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, охарактеризовано сутнісне значення товарних операцій підприємства, розроблено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, висвітлено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, наведено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, проаналізовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В аналітичній частині курсової роботи оцінено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, оглянуто інформаційне забезпечення та методи аналізу, роз'яснено вертикальний і горизонтальний аналіз реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі, висунуто виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, сформульовано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, з'ясовано математичний розрахунок результатів застосування, визначено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках розкрито узагальнені результати дослідження аналізу, а також окреслено шляхи поліпшення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку