Аналіз витрат та формування собівартості продукції підприємства

Курсова робота (код: kr394)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності витрат та формування собівартості продукції підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
5. Проведення аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
6. Методика факторного аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат та формування собівартості продукції підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі опрацьовано актуальність оцінки калькуляції видатків на продукцію, представлено мету і завдання дослідження, а також досліджено методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи простежено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, розглянуто науковий зміст собівартості і витрат підприємства, розкрито правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, розроблено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, оглянуто структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, роз'яснено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи охарактеризовано результати аналізу та обґрунтування пропозицій, визначено інформаційне забезпечення та методи аналізу, надано організацію і здійснення оцінки наявності витрат та формування собівартості продукції підприємства, зумовлено напрямки удосконалення методики аналізу, сформульовано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, вивчено економічний аналіз якості користування, наведено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках проаналізовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також з'ясовано пропозиції щодо удосконалення аналізу собівартості і витрат підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку