Аналіз витрат та формування собівартості продукції підприємства

Курсова робота (код: kr394)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності витрат та формування собівартості продукції підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
5. Проведення аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
6. Методика факторного аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат та формування собівартості продукції підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі висунуто актуальність оцінки калькуляції видатків на продукцію, охарактеризовано мету і завдання курсової роботи, а також досліджено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи розглянуто роль аналізу в господарській діяльності підприємства, з'ясовано сутнісне значення собівартості і витрат підприємства, оглянуто наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, простежено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, наведено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, визначено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В другій частині курсової роботи розроблено розробку і обґрунтування методики аналізу, опрацьовано об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, окреслено організацію і здійснення оцінки наявності витрат та формування собівартості продукції підприємства, зумовлено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, представлено методику факторного аналізу, розкрито фінансову оцінку ефективності використання, вивчено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках висвітлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також надано шляхи поліпшення аналізу собівартості і витрат підприємства в нових умовах господарювання.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку