Аналіз товарних операцій підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr395)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність товарних операцій підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу товарних операцій підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
5. Методика загального аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
6. Методика факторного аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
7. Аналіз товарних операцій підприємств торгівлі в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі сформульовано актуальність оцінки операцій з товарами, розкрито мету і завдання дослідження, а також з'ясовано методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи простежено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, розроблено сутнісне значення товарних операцій підприємства, зумовлено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, роз'яснено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, представлено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, розглянуто головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи оцінено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, проаналізовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, визначено вертикальний і горизонтальний аналіз товарних операцій підприємств торгівлі, обстежено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, надано здійснення чинникового аналізу, висвітлено математичний розрахунок результатів застосування, вивчено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках окреслено узагальнені результати дослідження аналізу, а також наведено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних операцій підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку