Економічний аналіз немонетарних активів підприємства

Курсова робота (код: kr582)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність немонетарних активів підприємств
2. Законодавче забезпечення аналізу немонетарних активів підприємств і огляд спеціальної літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Модель аналізу немонетарних активів підприємств: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу немонетарних активів підприємств
6. Факторний аналіз немонетарних активів підприємств
7. Методика аналізу немонетарних активів підприємств в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки немонетарних активів підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі охарактеризовано актуальність оцінки ресурсів, сформульовано мету і завдання курсової роботи, а також розроблено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі курсової роботи роз'яснено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, представлено теорію аналізу активів підприємства, висунуто наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, наведено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, надано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, досліджено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи опрацьовано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, розкрито організаційно-інформаційну модель аналізу, зумовлено вертикальний і горизонтальний аналіз немонетарних активів підприємств, оглянуто стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, проаналізовано аналіз впливу факторів на результативний показник, обстежено математичний розрахунок результатів застосування, оцінено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розглянуто направлення щодо покращення аналізу активів підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку