Економічний аналіз надходження товарів в системі управління торговельним підприємством

Курсова робота (код: kr588)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Економічна сутність надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
5. Проведення аналізу надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
6. Факторний аналіз надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки надходження товарів в системі торговельним підприємством, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз надходження товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі оглянуто актуальність оцінки операцій з товарами, з'ясовано мету і завдання дослідження, а також визначено інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження розглянуто місце аналізу в управлінні підприємством, обстежено сутнісне значення товарних операцій підприємства, наведено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, надано характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, простежено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, опрацьовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. У наступному елементі курсової роботи висунуто розробку і обґрунтування методики аналізу, представлено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, роз'яснено аналіз структури і динаміки надходження товарів в системі торговельним підприємством, досліджено напрямки удосконалення методики аналізу, сформульовано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, окреслено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, розроблено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження аналізу, а також висвітлено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних операцій підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку