Економічний аналіз реалізації товарів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr591)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика реалізації товарів підприємств торгівлі як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу реалізації товарів підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу реалізації товарів підприємств торгівлі
5. Методика загального аналізу реалізації товарів підприємств торгівлі
6. Визначення впливу факторів при аналізі реалізації товарів підприємств торгівлі
7. Методика аналізу реалізації товарів підприємств торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик має в своєму складі вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі охарактеризовано актуальність оцінки операцій з товарами, досліджено мету і завдання курсової роботи, а також висвітлено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження роз'яснено місце аналізу в управлінні підприємством, сформульовано економічну сутність товарних операцій підприємства, обстежено нормативно-правову базу з аналізу, з'ясовано характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, окреслено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, розроблено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи вивчено економічний аналіз об’єкта дослідження, оглянуто інформаційне забезпечення та методи аналізу, розглянуто вертикальний і горизонтальний аналіз реалізації товарів підприємств торгівлі, надано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, визначено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, зумовлено економічний аналіз якості користування, опрацьовано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках оцінено узагальнені результати дослідження аналізу, а також проаналізовано направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку