Економічний аналіз реалізації товарів підприємства торгівлі

Курсова робота (код: kr591)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Характеристика реалізації товарів підприємств торгівлі як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу реалізації товарів підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу реалізації товарів підприємств торгівлі
5. Методика загального аналізу реалізації товарів підприємств торгівлі
6. Визначення впливу факторів при аналізі реалізації товарів підприємств торгівлі
7. Методика аналізу реалізації товарів підприємств торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"



Структура курсової роботи по проблемі

Представлена курсова робота складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі проаналізовано актуальність оцінки операцій з товарами, досліджено мету і завдання дослідження, а також оглянуто інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження висунуто становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, сформульовано теорію аналізу товарних операцій підприємства, представлено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, розкрито характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, з'ясовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, визначено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи розглянуто економічний аналіз об’єкта дослідження, зумовлено інформаційне забезпечення та методи аналізу, окреслено вертикальний і горизонтальний аналіз реалізації товарів підприємств торгівлі, наведено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, опрацьовано методику факторного аналізу, обстежено фінансову оцінку ефективності використання, надано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках розроблено узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в період становлення ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку