Економічний аналіз основних засобів торговельних підприємства

Курсова робота (код: kr625)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності основних засобів торговельних підприємств
2. Законодавче забезпечення аналізу основних засобів торговельних підприємств і огляд спеціальної літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу основних засобів торговельних підприємств
5. Проведення аналізу основних засобів торговельних підприємств
6. Визначення впливу факторів при аналізі основних засобів торговельних підприємств
7. Методика аналізу основних засобів торговельних підприємств в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки основних засобів торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз основних засобів"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота складає вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі охарактеризовано актуальність оцінки необоротних матеріальних ресурсів, опрацьовано мету і завдання дослідження, а також представлено методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи проаналізовано місце аналізу в управлінні підприємством, оцінено теорію аналізу основних засобів підприємства, визначено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, зумовлено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, наведено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, вивчено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В аналітичній частині курсової роботи досліджено розробку і обґрунтування методики аналізу, простежено організаційно-інформаційну модель аналізу, розкрито вертикальний і горизонтальний аналіз основних засобів торговельних підприємств, окреслено напрямки удосконалення методики аналізу, роз'яснено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, з'ясовано математичний розрахунок результатів застосування, обстежено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках надано узагальнені результати дослідження аналізу, а також сформульовано направлення щодо покращення аналізу основних засобів підприємства в умовах ринкових відносин.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку