Економічний аналіз основних засобів торговельних підприємства

Курсова робота (код: kr625)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ
1. Визначення сутності основних засобів торговельних підприємств
2. Законодавче забезпечення аналізу основних засобів торговельних підприємств і огляд спеціальної літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу основних засобів торговельних підприємств
5. Проведення аналізу основних засобів торговельних підприємств
6. Визначення впливу факторів при аналізі основних засобів торговельних підприємств
7. Методика аналізу основних засобів торговельних підприємств в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки основних засобів торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз основних засобів"



Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі наведено актуальність оцінки необоротних матеріальних ресурсів, розроблено мету і завдання курсової роботи, а також простежено предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження представлено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, досліджено науковий зміст основних засобів підприємства, розкрито наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, вивчено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, обстежено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, висвітлено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи охарактеризовано розробку і обґрунтування методики аналізу, опрацьовано теоретичну модель аналізу, роз'яснено аналіз структури і динаміки основних засобів торговельних підприємств, окреслено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, оцінено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, надано математичний розрахунок результатів застосування, висунуто застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках проаналізовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також з'ясовано путі, що призводять до вдосконалення аналізу основних засобів підприємства в системі господарської діяльності.


Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку