Підвищення конкурентноспроможності підприємства

Курсова робота (код: sam566)

Предмет:
фінансовий аналіз

Зміст

Вступ

Розділ 1. Поняття конкурентноспроможності підприємства

1.1. Конкурентноспроможність підприємства та його конкурентне середовище
1.2. Комплекс завдань щодо аналізу та планування конкурентноспроможності підприємства

Розділ 2. Оцінка рівня конкурентноспроможності підприємства ПП «Аморк»

2.1. Характеристика показників діяльності ПП «Аморк»
2.2. Оцінка внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства

Розділ 3. Напрямки підвищення рівня конкурентноспроможності підприємства

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки стану підприємства на споживчому ринку, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження розподіляється на вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі розкрито актуальність оцінки господарювання підприємств, вивчено мету і завдання дослідження, а також окреслено інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини курсової роботи досліджено місце аналізу в управлінні підприємством, висвітлено науковий зміст діяльності підприємств, зумовлено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, обстежено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, розглянуто характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, проаналізовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи висунуто розробку і обґрунтування методики аналізу, оглянуто інформаційне забезпечення та методи аналізу, оцінено організацію і здійснення оцінки наявності стану підприємства на споживчому ринку, надано напрямки удосконалення методики аналізу, з'ясовано здійснення чинникового аналізу, простежено економічний аналіз якості користування, наведено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках представлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розроблено направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.


Рисунок з аналізу господарської діяльності конкурентноспроможності


Курсова з оцінки

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку