Підвищення конкурентноспроможності підприємства

Курсова робота (код: sam566)

Предмет: фінансовий аналіз

Зміст

Вступ

Розділ 1. Поняття конкурентноспроможності підприємства

1.1. Конкурентноспроможність підприємства та його конкурентне середовище
1.2. Комплекс завдань щодо аналізу та планування конкурентноспроможності підприємства

Розділ 2. Оцінка рівня конкурентноспроможності підприємства ПП «Аморк»

2.1. Характеристика показників діяльності ПП «Аморк»
2.2. Оцінка внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства

Розділ 3. Напрямки підвищення рівня конкурентноспроможності підприємства

Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади оцінки стану підприємства на споживчому ринку, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Це курсове дослідження має в своєму складі вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі зумовлено актуальність оцінки господарювання підприємств, проаналізовано мету і завдання курсової роботи, а також охарактеризовано предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи надано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, опрацьовано науковий зміст діяльності підприємств, з'ясовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, наведено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, розглянуто коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, оглянуто головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи розкрито результати аналізу та обґрунтування пропозицій, простежено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, вивчено аналіз структури і динаміки стану підприємства на споживчому ринку, роз'яснено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, обстежено методику факторного аналізу, представлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, розроблено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках висунуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також окреслено пропозиції щодо удосконалення аналізу діяльності підприємств в умовах ринкових відносин.


Рисунок з аналізу господарської діяльності конкурентноспроможності


Курсова з оцінки

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку