Система показників рентабельності підприємства та шляхи її підвищення

Курсова робота (код: sam601)

Предмет:
фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Система показників рентабельності як складова системи управляння підприємством

1.1. Сутність рентабельності підприємства
1.2. Система показників рентабельності підприємства

Розділ 2. Аналіз рентабельності ПП «Вайріз»

2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ПП «Вайріз»
2.2. Аналіз рентабельності ПП «Вайріз» та пропозиції щодо її підвищення
2.3. Шляхи використання інформаційних технологій в оцінці рентабельності ПП «Вайріз»
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
,
надійшліть повідомлення Viber на номер: ,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення (зліва).

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 200 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту прибутковості діяльності підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент рентабельності та шляхи її підвищення"



Структура курсової роботи по проблемі

Дана курсова робота розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі висунуто актуальність оцінки доходів і фінансових результатів, висвітлено мету і завдання дослідження, а також представлено предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В частині доктрини курсової роботи роз'яснено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, зумовлено теорію аналізу прибутку підприємства, розроблено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, сформульовано загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, з'ясовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, оглянуто динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи простежено економічний аналіз об’єкта дослідження, проаналізовано організаційно-інформаційну модель аналізу, визначено вертикальний і горизонтальний аналіз прибутковості діяльності підприємств, оцінено напрямки удосконалення методики аналізу, обстежено аналіз впливу факторів на результативний показник, надано економічний аналіз якості користування, вивчено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках окреслено узагальнені результати дослідження аналізу, а також опрацьовано шляхи поліпшення аналізу прибутку підприємства в період становлення ринкових відносин.


Рисунок з фінансового менеджменту рентабельності та шляхи її підвищення


Курсова з фінансового менеджменту

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку