Аналіз виробництва та реалізації продукції підприємства

Курсова робота (код: sam603)

Предмет: фінансовий менеджмент

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи аналізу виробництва та реалізації продукції підприємства

1.1. Сутність виробництва та реалізації продукції
1.2. Нормативно-правове забезпечення оцінки виробництва та реалізації продукції підприємства
1.3. Методика аналізу виробництва та реалізації продукції підприємства

Розділ 2. Аналіз виробництва та реалізації продукції підприємства ВАТ "СНВО ім Фрунзе"

2.1. Загальноекономічна характеристика ВАТ "СНВО ім Фрунзе"
2.2. Аналіз виробництва та реалізації продукції підприємства ВАТ "СНВО ім Фрунзе"
2.3. Факторний аналіз виробництва та реалізації продукції підприємства ВАТ "СНВО ім Фрунзе"

Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності виробництва та реалізації продукції підприємства ВАТ "СНВО ім Фрунзе"

3.1. Загальні принципи оптимізації капіталу підприємства
3.2. Обґрунтування оптимальної структури капіталу ВАТ "СНВО ім Фрунзе"
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури

Додатки

Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту виробничих витрат підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Структура курсової роботи по проблемі

Поточний курсовик складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі сформульовано актуальність оцінки калькуляції видатків на продукцію, охарактеризовано мету і завдання курсової роботи, а також досліджено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження висунуто роль аналізу в господарській діяльності підприємства, роз'яснено сутнісне значення собівартості і витрат підприємства, зумовлено нормативно-правову базу з аналізу, простежено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, визначено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, надано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи обстежено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, опрацьовано організаційно-інформаційну модель аналізу, розкрито вертикальний і горизонтальний аналіз виробничих витрат підприємств, з'ясовано напрямки удосконалення методики аналізу, оцінено здійснення чинникового аналізу, представлено фінансову оцінку ефективності використання, проаналізовано вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках наведено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розроблено пропозиції щодо удосконалення аналізу собівартості і витрат підприємства в системі господарської діяльності.


Рисунок з фінансового менеджменту виробництва та реалізації продукції


Курсова з фінансового менеджменту

Схожі готові теми:

Вишліть номер телефону або e-mail і ми з Вами зв'яжимось




Клікніть, щоб відкрити форму зв'язку