Формування ефективної товарної стратегії торговельного підприємства
Дипломна магістерська робота (код: d294)
Зміст дипломної роботи з економіки підприємства стратегічного управління підприємством
Вступ
Розділ 1. Теоретичні передумови формування стратегії розвитку торговельного підприємства
1.1. Суть економічної стратегії та характеристика її видів
1.2. Порядок розробки економічної стратегії підприємства
1.3. Місце та роль товарної стратегії в економічній стратегії торговельного підприємства
Розділ 2. Дослідження конкурентного середовища торговельного підприємства (за допомогою ПЕОМ)
2.1. Оцінка впливу факторів макросередовища на товарну стратегію торговельного підприємства
2.2. Аналіз діяльності основних конкурентів на досліджуваному товарному ринку
2.3. Дослідження діючої товарної політики на торговельному підприємстві
Розділ 3. Обґрунтування напрямків товарної стратегії торговельного підприємства
3.1. Формування системи цілей торговельного підприємства у сфері товарної стратегії
3.2. Обґрунтування обсягу та структури реалізації товарів на досліджуваному торговельному підприємстві
3.3. Удосконалення форм та методів продажу товарів на торговельному підприємстві
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Розділ 1. Теоретичні передумови формування стратегії розвитку торговельного підприємства
1.1. Суть економічної стратегії та характеристика її видів1.2. Порядок розробки економічної стратегії підприємства
1.3. Місце та роль товарної стратегії в економічній стратегії торговельного підприємства
Розділ 2. Дослідження конкурентного середовища торговельного підприємства (за допомогою ПЕОМ)
2.1. Оцінка впливу факторів макросередовища на товарну стратегію торговельного підприємства2.2. Аналіз діяльності основних конкурентів на досліджуваному товарному ринку
2.3. Дослідження діючої товарної політики на торговельному підприємстві
Розділ 3. Обґрунтування напрямків товарної стратегії торговельного підприємства
3.1. Формування системи цілей торговельного підприємства у сфері товарної стратегії3.2. Обґрунтування обсягу та структури реалізації товарів на досліджуваному торговельному підприємстві
3.3. Удосконалення форм та методів продажу товарів на торговельному підприємстві
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Замовити і купити дипломну роботу з оцінки стратегічного потенціалу підприємства
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна дипломної роботи - 800 грн.
Анотація дипломної роботи Формування ефективної товарної стратегії торговельного підприємства
Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення економіки підприємства і список використаної літератури. В дипломі досліджено управління стратегією підприємства за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.Виконуємо написання дипломів на замовлення з економіки підприємства та інших економічних предметів
Інші дипломні магістерські роботи з економіки підприємства:
Диплом з теми Формування стратегії підприємства готельного господарства
Розробка маркетингової стратегії для промислового підприємства - дипломна робота
Диплом з економіки підприємства Формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства
Удосконалення стратегії розвитку в ВАТ Готельному комплексі „Братислава”: диплом з економіки підприємства
Дипломна робота на тему: Стратегія інноваційного розвитку в ДП ЗАТ Готельному комплексі “Турист”, м. Київ та шляхи його удосконалення
Також у нас є готові дипломні роботи з теми обліку, аналізу, аудиту, контролю товарних операцій підприємств
Та з обліку, аналізу і аудиту