Розробка маркетингової стратегії для промислового підприємства
Дипломна магістерська робота (код: d339)
Зміст дипломної роботи з маркетингу, реклами стратегічного управління підприємством
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингового стратегічного планування
1.1. Сутність та види маркетингових стратегій
1.2. Підходи до розробки маркетингових стратегій (на прикладі базових моделей)
1.3. Етапи процесу формування стратегії
Розділ 2. Особливості процесу розробки маркетингової стратегії в ДАХК "Артем"
2.1. Аналіз поточного стану компанії, її зовнішнього та внутрішнього середовища, оцінка факторів що впливають на діяльність Компанії
2.2. Дослідження діяльності відділу стратегічного маркетингу
Розділ 3. Рекомендації щодо розробки маркетингової стратегії для ДАХК "Артем"
3.1. Фактори, що впливають на розробку маркетингової стратегії в ДАХК “Артем”
3.2. Розробка стратегічної маркетингової програми для ДАХК “Артем”
3.2.1. Розробка стратегічної маркетингової програми за методом “БКГ”
3.2.2. Розробка стратегічної маркетингової програми за методом “Мак Кінсі”
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингового стратегічного планування
1.1. Сутність та види маркетингових стратегій1.2. Підходи до розробки маркетингових стратегій (на прикладі базових моделей)
1.3. Етапи процесу формування стратегії
Розділ 2. Особливості процесу розробки маркетингової стратегії в ДАХК "Артем"
2.1. Аналіз поточного стану компанії, її зовнішнього та внутрішнього середовища, оцінка факторів що впливають на діяльність Компанії2.2. Дослідження діяльності відділу стратегічного маркетингу
Розділ 3. Рекомендації щодо розробки маркетингової стратегії для ДАХК "Артем"
3.1. Фактори, що впливають на розробку маркетингової стратегії в ДАХК “Артем”3.2. Розробка стратегічної маркетингової програми для ДАХК “Артем”
3.2.1. Розробка стратегічної маркетингової програми за методом “БКГ”
3.2.2. Розробка стратегічної маркетингової програми за методом “Мак Кінсі”
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Замовити і купити дипломну роботу з оцінки стратегічного потенціалу підприємства
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна дипломної роботи - 800 грн.
Анотація дипломної роботи Розробка маркетингової стратегії для промислового підприємства
Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення маркетингу, реклами і список використаної літератури. В дипломі досліджено управління стратегією підприємства за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.Виконуємо написання дипломів на замовлення з маркетингу, реклами та інших економічних предметів
Інші дипломні магістерські роботи з маркетингу, реклами:
Диплом з теми Формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства
Удосконалення стратегії розвитку в ВАТ Готельному комплексі „Братислава” - дипломна робота
Диплом з маркетингу, реклами Стратегія інноваційного розвитку в ДП ЗАТ Готельному комплексі “Турист”, м. Київ та шляхи його удосконалення
Удосконалення стратегії управління готельного комплексу: диплом з маркетингу, реклами
Дипломна робота на тему: Формування стратегії розвитку підприємства
Також у нас є готові дипломні роботи з теми обліку, аналізу, аудиту, контролю товарних операцій підприємств
Та з обліку, аналізу і аудиту