Формування асортиментної політики роздрібного торговельного підприємства
Дипломна магістерська робота (код: d354)
Зміст дипломної роботи з маркетингу, реклами, економіки підприємства маркетингової і рекламної діяльності
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи асортиментної політики маркетингу
1.1. Маркетингова товарна політика та визначальні фактори, що обумовлюють формування товарної пропозиції в роздрібному торговельному підприємстві
1.2. Принципи та порядок формування товарного асортименту магазину
Розділ 2. Дослідження маркетингового середовища та асортиментної політики ЗАТ “Перлина”
2.1. Стан виробництва та реалізації ювелірних виробів в Україні
2.2. Аналіз зовнішнього середовища діяльності підприємства
2.3. Вивчення структури торговельного асортименту в магазинах
2.4. Оцінка факторів, що впливають на прийняття рішення про покупку ювелірних прикрас
Розділ 3. Вдосконалення асортиментної політики ЗАТ “Перлина”
3.1. Удосконалення інформаційного забезпечення здійснення ефективної асортиментної політики
3.2. Формування асортиментної політики в магазинах
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Розділ 1. Теоретичні основи асортиментної політики маркетингу
1.1. Маркетингова товарна політика та визначальні фактори, що обумовлюють формування товарної пропозиції в роздрібному торговельному підприємстві1.2. Принципи та порядок формування товарного асортименту магазину
Розділ 2. Дослідження маркетингового середовища та асортиментної політики ЗАТ “Перлина”
2.1. Стан виробництва та реалізації ювелірних виробів в Україні2.2. Аналіз зовнішнього середовища діяльності підприємства
2.3. Вивчення структури торговельного асортименту в магазинах
2.4. Оцінка факторів, що впливають на прийняття рішення про покупку ювелірних прикрас
Розділ 3. Вдосконалення асортиментної політики ЗАТ “Перлина”
3.1. Удосконалення інформаційного забезпечення здійснення ефективної асортиментної політики3.2. Формування асортиментної політики в магазинах
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Замовити і купити дипломну роботу з
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна дипломної роботи - 800 грн.
Анотація дипломної роботи Формування асортиментної політики роздрібного торговельного підприємства
Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення маркетингу, реклами, економіки підприємства і список використаної літератури. В дипломі досліджено за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.Виконуємо написання дипломів на замовлення з маркетингу, реклами, економіки підприємства та інших економічних предметів
Інші дипломні магістерські роботи з маркетингу, реклами, економіки підприємства:
Диплом з теми Інформаційне забезпечення маркетингу на підприємстві
Формування системи професійного розвитку персоналу організації - дипломна робота
Диплом з маркетингу, реклами, економіки підприємства Управління якістю обслуговування клієнтів компанії
Управління маркетинговими процесами туристичної фірми: диплом з маркетингу, реклами, економіки підприємства
Дипломна робота на тему: Управління рекламною діяльність торговельного підприємства
Також у нас є готові дипломні роботи з теми обліку, аналізу, аудиту, контролю фінансової звітності і облікової політики підприємств
Та з обліку, аналізу і аудиту