Товарознавча оцінка асортименту, оцінка якості, виявлення споживчих переваг лакофарбових товарів та організація їх реклами
Дипломна магістерська робота (код: d414)
Зміст дипломної роботи з товарознавства непродовольчих товарів товарознавства непродовольчих товарів
Вступ
Розділ 1. Стан ринку лакофарбних товарів в Україні
1.1. Стан та перспективи розвитку ринку лакофарбових товарів в Україні
1.2. Вимоги до якості, маркування, паковання лакофарбних товарів відповідно з НТД
Розділ 2. Фактори формування споживних властивостей та якості лакофарбових матеріалів
2.1 Вплив сировини та напівфабрикатів на формування якості та споживних властивостей
2.2. Вплив технології виробництва лакофарбних матеріалів на формування якості та споживчих властивостей
Розділ 3. Об'єкти та методи дослідження
3.1. Об'єкти дослідження
3.2. Методи дослідження
Розділ 4. Товарознавча оцінка асортименту, якості та споживних властивостей на матеріалах АТЗТ “ГОСПТОВАРИ-ВЕСТА”
4.1. Товарознавча оцінка асортименту лакофарбових матеріалів різних виробників на ринку України
Розділ 5. Організація реклами лакофарбних товарів виробництва ЗАТ “ЛАКМА”, які реалізуються в АТЗТ “ГОСПТОВАРИ-ВЕСТА”
5.1. Реклама як складова комплексу маркетингових комунікацій
5.2. Дослідження напрямків розвитку рекламної діяльності та аналіз інформаційного забезпечення на АТЗТ “Госптовари-Веста”
5.3. Оцінка ефективності рекламної діяльності на АТЗТ “Госптовари-Веста”
5.4. Шляхи вдосконалення організації реклами лакофарбних товарів які реалізуються АТЗТ “Госптовари-Веста”
Розділ 6. Організація рекламної діяльності лакофарбових товарів виробництва ЗАТ “Лакма”, які реалізуються в АТЗТ “Госптовари-Веста”
6.1. Рекламна діяльність як один з елементів маркетингових комунікацій
6.2. Дослідження напрямків розвитку рекламної діяльності на ТАЗТ “Госптовари-Веста”
6.3. Аналіз інформаційного забезпечення
6.4. Оцінка ефективності рекламної діяльності лакофарбових виробів на АТЗТ “Госптовари-Веста”
6.5. Шляхи удосконалення рекламної діяльності лакофарбових товарів на ТАЗТ “Госптовари-Веста”
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Розділ 1. Стан ринку лакофарбних товарів в Україні
1.1. Стан та перспективи розвитку ринку лакофарбових товарів в Україні1.2. Вимоги до якості, маркування, паковання лакофарбних товарів відповідно з НТД
Розділ 2. Фактори формування споживних властивостей та якості лакофарбових матеріалів
2.1 Вплив сировини та напівфабрикатів на формування якості та споживних властивостей2.2. Вплив технології виробництва лакофарбних матеріалів на формування якості та споживчих властивостей
Розділ 3. Об'єкти та методи дослідження
3.1. Об'єкти дослідження3.2. Методи дослідження
Розділ 4. Товарознавча оцінка асортименту, якості та споживних властивостей на матеріалах АТЗТ “ГОСПТОВАРИ-ВЕСТА”
4.1. Товарознавча оцінка асортименту лакофарбових матеріалів різних виробників на ринку УкраїниРозділ 5. Організація реклами лакофарбних товарів виробництва ЗАТ “ЛАКМА”, які реалізуються в АТЗТ “ГОСПТОВАРИ-ВЕСТА”
5.1. Реклама як складова комплексу маркетингових комунікацій5.2. Дослідження напрямків розвитку рекламної діяльності та аналіз інформаційного забезпечення на АТЗТ “Госптовари-Веста”
5.3. Оцінка ефективності рекламної діяльності на АТЗТ “Госптовари-Веста”
5.4. Шляхи вдосконалення організації реклами лакофарбних товарів які реалізуються АТЗТ “Госптовари-Веста”
Розділ 6. Організація рекламної діяльності лакофарбових товарів виробництва ЗАТ “Лакма”, які реалізуються в АТЗТ “Госптовари-Веста”
6.1. Рекламна діяльність як один з елементів маркетингових комунікацій6.2. Дослідження напрямків розвитку рекламної діяльності на ТАЗТ “Госптовари-Веста”
6.3. Аналіз інформаційного забезпечення
6.4. Оцінка ефективності рекламної діяльності лакофарбових виробів на АТЗТ “Госптовари-Веста”
6.5. Шляхи удосконалення рекламної діяльності лакофарбових товарів на ТАЗТ “Госптовари-Веста”
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Замовити і купити дипломну роботу з
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна дипломної роботи - 800 грн.
Анотація дипломної роботи Товарознавча оцінка асортименту, оцінка якості, виявлення споживчих переваг лакофарбових товарів та організація їх реклами
Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення товарознавства непродовольчих товарів і список використаної літератури. В дипломі досліджено за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.Виконуємо написання дипломів на замовлення з товарознавства непродовольчих товарів та інших економічних предметів
Інші дипломні магістерські роботи з товарознавства непродовольчих товарів:
Диплом з теми Порівняльна характеристика асортименту, якості та дослідження ринку декоративної косметики вітчизняного та закордонного виробництва
Оцінка споживчих властивостей, якості та оптова закупівля синтетичних миючих засобів вітчизняного та іноземного виробництва - дипломна робота
Диплом з товарознавства непродовольчих товарів Порівняння споживних властивостей фарфорових виробів вітчизняного і закордонного виробництва, їх митне оформлення
Товарознавча характеристика якості, визначення коду за УКТ ЗЕД та митне оформлення косметичних засобів для дітей: диплом з товарознавства непродовольчих товарів
Дипломна робота на тему: Особливості експертизи світлотехнічних приладів побутового призначення та їх митне оформлення
Також у нас є готові дипломні роботи з теми обліку, аналізу, контролю, аудиту фінансового стану бюджетної установи
Та з обліку, аналізу і аудиту