Оцінка асортименту та конкурентоспроможності парфумів
Дипломна магістерська робота (код: d437)
Зміст дипломної роботи з товарознавства непродовольчих товарів товарознавства непродовольчих товарів
Вступ
Розділ 1. Дослідження ринку парфумів в Україні
1.1. Стан та проблеми споживчого ринку парфумів в Україні
1.2. Вимоги до якості парфумів
1.3. Визначення принципів оцінки конкурентоспроможності парфумів
Розділ 2. Формування споживних властивостей і якості парфумів
2.1. Вплив сировинних матеріалів на якість парфумів
2.2. Формування якості та споживних властивостей в процесі технології виробництва
Розділ 3. Оцінка асортименту та конкурентоспроможності парфумів
3.1. Об'єкти та методи досліджень
3.2. Аналіз структури асортименту парфумів
3.3. Порівняльна характеристика асортименту і споживчих властивостей парфумів різних виробників
3.4. Оцінка конкурентоспроможності парфумів
Розділ 4. Роль роздрібної торгівлі в умовах ринкової економіки
4.1. Організація постачання парфумів
4.2. Аналіз роздрібного продажу парфумерних виробів в магазині „ДЦ”
4.3. Роль реклами в підвищенні роздрібного продажу та визначення її ефективності
4.4. Шляхи вдосконалення організації продажу парфумів
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Розділ 1. Дослідження ринку парфумів в Україні
1.1. Стан та проблеми споживчого ринку парфумів в Україні1.2. Вимоги до якості парфумів
1.3. Визначення принципів оцінки конкурентоспроможності парфумів
Розділ 2. Формування споживних властивостей і якості парфумів
2.1. Вплив сировинних матеріалів на якість парфумів2.2. Формування якості та споживних властивостей в процесі технології виробництва
Розділ 3. Оцінка асортименту та конкурентоспроможності парфумів
3.1. Об'єкти та методи досліджень3.2. Аналіз структури асортименту парфумів
3.3. Порівняльна характеристика асортименту і споживчих властивостей парфумів різних виробників
3.4. Оцінка конкурентоспроможності парфумів
Розділ 4. Роль роздрібної торгівлі в умовах ринкової економіки
4.1. Організація постачання парфумів4.2. Аналіз роздрібного продажу парфумерних виробів в магазині „ДЦ”
4.3. Роль реклами в підвищенні роздрібного продажу та визначення її ефективності
4.4. Шляхи вдосконалення організації продажу парфумів
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Замовити і купити дипломну роботу з
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна дипломної роботи - 800 грн.
Анотація дипломної роботи Оцінка асортименту та конкурентоспроможності парфумів
Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення товарознавства непродовольчих товарів і список використаної літератури. В дипломі досліджено за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.Виконуємо написання дипломів на замовлення з товарознавства непродовольчих товарів та інших економічних предметів
Інші дипломні магістерські роботи з товарознавства непродовольчих товарів:
Диплом з теми Дослідження якості та властивостей художньо-декоративних виробів з фарфору та їх митне оформлення
Дослідження споживних м'яких меблів - дипломна робота
Диплом з товарознавства непродовольчих товарів Товарознавча характеристика асортименту, оцінка якості та формування асортименту жіночого взуття
Товарознавча характеристика асортименту, виявлення споживчих переваг щодо функціональних параметрів відеокамер та їх продаж: диплом з товарознавства непродовольчих товарів
Дипломна робота на тему: Порівняльна характеристика різних СМЗ для прання бавовняних та лляних тканин
Також у нас є готові дипломні роботи з теми обліку, аналізу, контролю, аудиту фінансового стану бюджетної установи
Та з обліку, аналізу і аудиту