Управління якістю послуг підприємств готельного господарства
Дипломна магістерська робота (код: d617)
Зміст дипломної роботи з менеджменту готельного господарства управління готельним бізнесом
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління якістю готельних послуг
1.1. Якість послуг як соціоекономічний об'єкт управління
1.2. Концептуальні підходи до управління якістю в сфері послуг готельного господарства
Розділ 2. Механізм управління якістю готельних послуг
2.1. Сутність та складові елементи механізму управління якістю
2.2. Детермінанти управління якістю
2.3. Інструментарій системи управління якістю
2.3.1. Оцінка роботи персоналу в підприємствах готельного господарства
2.3.2. Аналіз основних етапів розробки корпоративної культури в готелі
2.3.3. Формування учбових планів та програм розвитку персоналу в готелі
2.4. Методичні основи оцінки рівня якості готельних послуг
2.5. Аналіз забезпечення якісного обслуговування на п1дприсмствах готельного господарства
2.6. Сучасні комп'ютерні технології в діяльності підприємств туристичної індустрії
Розділ 3. Методика розробки та впровадження системи якості у готельному господарстві
3.1. Організаційні передумови розробки систем якості
3.2. Документування системи якості
3.3. Проблеми процесу сертифікації систем якості
3.4. Ефективність системи якості
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління якістю готельних послуг
1.1. Якість послуг як соціоекономічний об'єкт управління1.2. Концептуальні підходи до управління якістю в сфері послуг готельного господарства
Розділ 2. Механізм управління якістю готельних послуг
2.1. Сутність та складові елементи механізму управління якістю2.2. Детермінанти управління якістю
2.3. Інструментарій системи управління якістю
2.3.1. Оцінка роботи персоналу в підприємствах готельного господарства
2.3.2. Аналіз основних етапів розробки корпоративної культури в готелі
2.3.3. Формування учбових планів та програм розвитку персоналу в готелі
2.4. Методичні основи оцінки рівня якості готельних послуг
2.5. Аналіз забезпечення якісного обслуговування на п1дприсмствах готельного господарства
2.6. Сучасні комп'ютерні технології в діяльності підприємств туристичної індустрії
Розділ 3. Методика розробки та впровадження системи якості у готельному господарстві
3.1. Організаційні передумови розробки систем якості3.2. Документування системи якості
3.3. Проблеми процесу сертифікації систем якості
3.4. Ефективність системи якості
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Замовити і купити дипломну роботу з
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна дипломної роботи - 800 грн.
Анотація дипломної роботи Управління якістю послуг підприємств готельного господарства
Представлений диплом містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення менеджменту готельного господарства і список використаної літератури. В дипломі досліджено за останні роки, а також проаналізовані основні показники діяльності базового підприємства. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства.Виконуємо написання дипломів на замовлення з менеджменту готельного господарства та інших економічних предметів
Інші дипломні магістерські роботи з менеджменту готельного господарства:
Диплом з теми Дослідження основних аспектів розвитку персоналу та організації праці на підприємстві готельного господарства
Дослідження ринкового ціноутворення на послуги підприємств готельного господарства - дипломна робота
Диплом з менеджменту готельного господарства Стратегічний потенціал готелю «Козацький»
Методи і форми управління персоналом в підприємствах готельного господарства : диплом з менеджменту готельного господарства
Дипломна робота на тему: Мотиваційний механізм управління готелем
Також у нас є готові дипломні роботи з теми обліку, аудиту, контролю, аналізу операційної, фінансової, основної, фінансово-господарської діяльності підприємств і установ
Та з обліку, аналізу і аудиту