Аналіз товарних ресурсів підприємства торгівлі та ефективності їх використання
Курсова робота (код: kur1)
Зміст
1. Економічна сутність і класифікація товарних ресурсів підприємств торгівлі
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства
3. Організаційно-інформаційна модель товарних ресурсів
4. Загальний аналіз товарних ресурсів
5. Факторний аналіз товарних ресурсів
6. Аналіз товарних ресурсів в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних ресурсів підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних ресурсів"
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі роз'яснено актуальність аналізу ресурсу товарів, надано мету і завдання курсової роботи, а також розроблено методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження проаналізовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, вивчено теорію аналізу товарних запасів підприємства, зумовлено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, визначено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, досліджено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, з'ясовано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи оглянуто розробку і обґрунтування методики аналізу, охарактеризовано організаційно-інформаційну модель аналізу, окреслено аналіз структури і динаміки товарних ресурсів підприємства торгівлі, обстежено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, розглянуто методику факторного аналізу, висунуто економічний аналіз якості користування, наведено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках сформульовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено направлення щодо покращення аналізу товарних запасів підприємства в період становлення ринкових відносин.