Контроль і ревізія розрахунків з підзвітними особами органу виконавчої влади
Курсова робота (код: kurs104)
Зміст
1. Економічна сутність розрахунків з підзвітними особами
2. Інформаційно-нормативне забезпечення розрахунків з підзвітними особами
3. Організаційно-економічна характеристика Державного комітету з питань житлово-комунального господарства України
4. Організаційно-інформаційна модель контролю і ревізії розрахунків з підзвітними особами органу виконавчої влади
5. Організація та методологія контролю розрахунків з підзвітними особами органу виконавчої влади
6. Методика контролю розрахунків з підзвітними особами з використанням ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади фінансового контролю розрахунків з підзвітними особами органу виконавчої влади, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "контроль і ревізія розрахунків з підзвітними особами органу виконавчої влади"
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота складається із підрозділів: преамбула і концептуальні розділи, контрольні пункти й висновок, перелік використаної літератури й додаток.
У преамбулі висунуто актуальність тематики курсової роботи, ціль й завдання проекту, окреслено предмети і об’єкти і інформаційну базу, методичний спосіб та отримані результати роботи.
В першій частині оглянуто фінансову характеристику предмету роботи, аналіз міри розкриття поточних тем українськими та закордонними фахівцями, визначення і обгрунтування доцільності власного напрямку дослідження теми та огляд права і основи й професіональних джерел та висунута характеристика порядку структури менеджменту суб’єкта господарювання і оцінені його загальні статті діяльності й ресурсів в динаміці за колишні 3-4 періоди, можливості господарювання суб’єкта господарської діяльності загалом і за конкретними напрямами й оцінку відносно резервів покращення якості роботи компанії.
В методичній рубриці окреслено організацію інспектування, проведення контролю розрахунків з підзвітними особами органу виконавчої влади і розкрито систему бухгалтерського обліку у компанії та методику внутрішнього контролю, виведення наслідків перевірки, складення звіту перевірки.
У висновку досліджено наслідки здійсненого вивчення за задумом курсового проекту та висунуті шляхи відносно покращання контролю розрахунків з підзвітними особами органу виконавчої влади.
Список використаних джерел збирається з матеріалів, що використовувались при розгляді тематики. По тексту роботи вставлені виноски на число джерела у реєстрі.
У додатках виставлені розроблені студентом конфігурації документів, баланс, звіт про фінансові результати з фінансових звітів фірми та аналітичні табличні матеріали та первинні наслідки оцінювальних обчислень а також інші джерела, використані в курсовому досліджені.
Курсовик написаний відповідно із методологічними рекомендаціями ВУЗу, в якому він був зданий, а також узгоджено до вимог МОН України. По тексту вставлені графічні дані, а саме наступні: таблиці, графіки, гістограми, схеми, алгоритми автоматизації порядку менеджменту. Дійсна курсова робота була вже успішно здана в київському інституті. Її можливо споживати як приклад для виготовлення своєї курсової роботи чи для точнішого оволодіння тематики досліджування.