Аналіз реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
Курсова робота (код: kurs22)
Зміст
1. Місце аналізу в системі управління діяльністю підприємства ресторанного господарства
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ресторанного господарства (на матеріалах ТОВ "Миронівське громадське харчування")
3. Критичний огляд нормативної бази, спеціальної та періодичної літератури з питань аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
4. Організаційно-економічна модель аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
5. Методика загального аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
6. Аналіз впливу чинників на обсяг і структуру реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
7. Оцінка ефективності реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
8. Особливості аналізу в умовах застосування сучасних інформаційних технологій
9. Узагальнення та реалізація результатів аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі з'ясовано актуальність менеджменту ресторанної справи, розкрито мету і завдання дослідження, а також визначено методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження висунуто роль аналізу в господарській діяльності підприємства, досліджено теорію аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі, роз'яснено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, наведено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, представлено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, окреслено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. У наступному елементі курсової роботи розроблено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, сформульовано організаційно-інформаційну модель аналізу, надано вертикальний і горизонтальний аналіз реалізації продукції власного виробництва та купівельних товарів на підприємствах ресторанного господарства, охарактеризовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, оцінено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, проаналізовано розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, простежено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також оглянуто направлення щодо покращення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в нових умовах господарювання.