Аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємства ресторанного господарства
Курсова робота (код: kurs23)
Зміст
1. Економічний зміст продукції власного виробництва і купівельних товарів, місце та роль в системі управління підприємством.
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури по темі дослідження.
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства ТОВ"Марко поло".
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу продукції власного виробництва і купівельних товарів у підприємствах громадського харчування.
5. Методика аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів.
Загальний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів.
Факторний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів.
6. Особливості аналізу реалізації продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств громадського харчування в умовах використання сучасних інформаційних технологій.
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота розподіляється на вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі розкрито актуальність менеджменту ресторанної справи, представлено мету і завдання курсової роботи, а також надано інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи проаналізовано місце аналізу в управлінні підприємством, оцінено сутнісне значення менеджменту в ресторанному бізнесі, роз'яснено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, досліджено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, охарактеризовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, висвітлено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи визначено розробку і обґрунтування методики аналізу, з'ясовано організаційно-інформаційну модель аналізу, зумовлено вертикальний і горизонтальний аналіз продукції власного виробництва і купівельних товарів підприємств ресторанного господарства, вивчено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, сформульовано здійснення чинникового аналізу, обстежено математичний розрахунок результатів застосування, висунуто інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також оглянуто направлення щодо покращення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в нових умовах господарювання.