Аналіз товарно-сировинних ресурсів підприємства ресторанного господарства
Курсова робота (код: kurs24)
Зміст
1. Економічна сутність товарно-сировинних ресурсів та роль їх аналізу в системі управління підприємств ресторанного господарства.
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури по темі дослідження.
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства ресторанного господарства на матеріалах якого виконується курсова робота.
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарно-сировинних ресурсів.
5. Методика аналізу товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства.
5.1.Загальний аналіз товарно-сировинних ресурсів.
5.2.Аналіз руху та ефективності використання товарно-сировинних ресурсів.
6. Особливості аналізу руху та використання товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства в умовах використання сучасних інформаційних технологій.
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі висвітлено актуальність менеджменту ресторанної справи, сформульовано мету і завдання дослідження, а також з'ясовано наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи зумовлено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, представлено сутнісне значення менеджменту в ресторанному бізнесі, висунуто нормативно-правову базу з аналізу, наведено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, досліджено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, охарактеризовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В практичному розділі курсової роботи розроблено розробку і обґрунтування методики аналізу, проаналізовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, роз'яснено аналіз структури і динаміки товарно-сировинних ресурсів підприємств ресторанного господарства, вивчено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, визначено методику факторного аналізу, надано математичний розрахунок результатів застосування, розкрито використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках простежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також обстежено путі, що призводять до вдосконалення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в нових умовах господарювання.