Аналіз товарообороту підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kurs34)
Зміст
Розділ 1. Теоретичні підстави економічного аналізу товарообороту підприємства торгівлі
1.1. Місце і роль аналізу в системі управління товарооборотом торговельного підприємства1.2. Економічна характеристика товарообороту, його склад та класифікація
1.3. Огляд нормативної і законодавчої бази та спеціальних досліджень з теми курсової роботи
Розділ 2. Організація та методика проведення аналізу товарообороту підприємств торгівлі
2.1. Організаційно економічна характеристика базового підприємства ВАТ “Будинок меблів”2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарообороту підприємств торгівлі
2.3. Загальний аналіз товарообороту торговельного підприємства
2.4. Факторний аналіз товарообороту торговельного підприємства ВАТ “Будинок меблів”
Розділ 3. Методика аналізу товарообороту підприємства торгівлі на основі сучасних інформаційних технологій
Висновки і пропозиціїСписок використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки товарообороту підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарообороту"
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі зумовлено актуальність аналізу ресурсу товарів, висунуто мету і завдання курсової роботи, а також наведено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи розглянуто стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, обстежено науковий зміст товарних запасів підприємства, висвітлено нормативно-правову базу з аналізу, опрацьовано характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, вивчено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, окреслено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи визначено розробку і обґрунтування методики аналізу, простежено інформаційне забезпечення та методи аналізу, розкрито аналіз структури і динаміки товарообороту підприємств торгівлі, розроблено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, сформульовано аналіз впливу факторів на результативний показник, проаналізовано математичний розрахунок результатів застосування, досліджено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках роз'яснено узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних запасів підприємства в умовах ринкових відносин.