Аналіз і оцінка стану кредиторської заборгованості підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kurs39)
Зміст
1. Економічна сутність кредиторської заборгованості в умовах формування ринкових відносин
2. Економіко-правовий аналіз нормативної та спеціальної літератури з аналізу кредиторської заборгованості
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу кредиторської заборгованості
5. Методика аналізу кредиторської заборгованості підприємств торгівлі
6. Організація і методика аналізу кредиторської заборгованості в умовах електронної обробки даних
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства стану кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик розподіляється на вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі проаналізовано актуальність оцінки розрахунків з кредиторами, вивчено мету і завдання дослідження, а також сформульовано інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження охарактеризовано місце аналізу в управлінні підприємством, висунуто теорію аналізу кредиторської заборгованості, представлено законодавчі акти і літературу з аналізу, надано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, розроблено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, розкрито головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи з'ясовано розробку і обґрунтування методики аналізу, простежено інформаційне забезпечення та методи аналізу, зумовлено організацію і здійснення оцінки наявності стану кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, визначено напрямки удосконалення методики аналізу, висвітлено здійснення чинникового аналізу, окреслено математичний розрахунок результатів застосування, наведено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено путі, що призводять до вдосконалення аналізу кредиторської заборгованості в системі господарської діяльності.