Механізм формування та резерви зниження собівартості продукції та послуг підприємств ресторанного господарства
Курсова робота (код: kurs63)
Предмет: економіка підприємства
Зміст
Вступ
1. Теоретичні аспекти формування собівартості продукції та послуг підприємств ресторанного господарства в сучасних умовах
1.1 Поняття собівартості. Механізм формування собівартості на підприємствах ресторанного господарства
1.2 Характеристика витрат, що формують собівартість
1.3 Мета, завдання та складові частини процесу управління собівартістю продукції
1.4 Методи і політика ціноутворення
2. Дослідження механізму формування собівартості ресторану "Ханой"
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства "Ханой"
2.2 Аналіз динаміки витрат і факторів, що впливають на них
2.3 Аналіз складу і структури витрат, які формують собівартість продукції та послуг
2.4 Аналіз існуючої на підприємстві системи ціноутворення
3. Резерви зниження собівартості продукції і послуг ресторану "Ханой"
3.1 Основні напрямки зниження собівартості продукції і послуг ресторанного господарства
3.2 Оптимізація витрат, що формують собівартість
3.3 Вдосконалення цінової політики підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
1. Теоретичні аспекти формування собівартості продукції та послуг підприємств ресторанного господарства в сучасних умовах
1.1 Поняття собівартості. Механізм формування собівартості на підприємствах ресторанного господарства
1.2 Характеристика витрат, що формують собівартість
1.3 Мета, завдання та складові частини процесу управління собівартістю продукції
1.4 Методи і політика ціноутворення
2. Дослідження механізму формування собівартості ресторану "Ханой"
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства "Ханой"
2.2 Аналіз динаміки витрат і факторів, що впливають на них
2.3 Аналіз складу і структури витрат, які формують собівартість продукції та послуг
2.4 Аналіз існуючої на підприємстві системи ціноутворення
3. Резерви зниження собівартості продукції і послуг ресторану "Ханой"
3.1 Основні напрямки зниження собівартості продукції і послуг ресторанного господарства
3.2 Оптимізація витрат, що формують собівартість
3.3 Вдосконалення цінової політики підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна - 400 грн.
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.