Аналіз товарних запасів підприємства торгівлі та ефективності їх використання
Курсова робота (код: kurs74)
Зміст
1. Економічна сутність товарних ресурсів
2. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних ресурсів
4. Аналіз забезпеченості підприємств товарними ресурсами
4.1. Загальний аналіз товарних ресурсів
4.2. Факторний аналіз товарних ресурсів
5. Аналіз ефективності використання товарних ресурсів
6. Методика аналізу товарних ресурсів в умовах застосування ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних запасів підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних запасів"
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі з'ясовано актуальність аналізу ресурсу товарів, наведено мету і завдання дослідження, а також сформульовано інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи обстежено місце аналізу в управлінні підприємством, охарактеризовано сутнісне значення товарних запасів підприємства, надано законодавчі акти і літературу з аналізу, висунуто основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, розроблено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, оцінено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи опрацьовано розробку і обґрунтування методики аналізу, оглянуто організаційно-інформаційну модель аналізу, проаналізовано організацію і здійснення оцінки наявності товарних запасів підприємства торгівлі, представлено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, розкрито аналіз впливу факторів на результативний показник, розглянуто фінансову оцінку ефективності використання, роз'яснено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках простежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також визначено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних запасів підприємства в системі господарської діяльності.