Фінансовий аналіз товарообороту торговельних підприємства
Курсова робота (код: kurs77)
Зміст
1. Економічна сутність товарообороту
2. Організаційно-економічна характеристика ВАТ "Будинок меблів"
3. Організаційно-інформаційна модель аналізу і аудиту товарообороту
4. Загальний аналіз товарообороту
5. Факторний аналіз товарообороту
6. Методика аналізу товарообороту в умовах використання ПЕОМ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки товарообороту торговельних підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарообороту"
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження налічує вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі визначено актуальність аналізу ресурсу товарів, з'ясовано мету і завдання курсової роботи, а також оцінено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи розглянуто роль аналізу в господарській діяльності підприємства, розкрито сутнісне значення товарних запасів підприємства, простежено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, оглянуто характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, представлено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, опрацьовано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи сформульовано розробку і обґрунтування методики аналізу, вивчено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, проаналізовано аналіз структури і динаміки товарообороту торговельних підприємств, наведено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, роз'яснено здійснення чинникового аналізу, охарактеризовано математичний розрахунок результатів застосування, зумовлено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках окреслено узагальнені результати дослідження аналізу, а також досліджено путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних запасів підприємства в період становлення ринкових відносин.