Аналіз рентабельності підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kurs98)
Зміст
1.Економічна сутність рентабельності
2. Нормативна база
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу рентабельності
5. Аналіз рентабельності
6. Методика аналізу рентабельності в умовах комп'ютерного середовища
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки рентабельності підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі розглянуто актуальність оцінки господарювання підприємств, висунуто мету і завдання дослідження, а також наведено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження висвітлено місце аналізу в управлінні підприємством, зумовлено економічну сутність діяльності підприємств, досліджено нормативно-правову базу з аналізу, простежено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, охарактеризовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, оглянуто динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В практичному розділі курсової роботи оцінено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, обстежено теоретичну модель аналізу, з'ясовано вертикальний і горизонтальний аналіз рентабельності підприємства торгівлі, надано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, визначено аналіз впливу факторів на результативний показник, сформульовано фінансову оцінку ефективності використання, опрацьовано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження аналізу, а також окреслено путі, що призводять до вдосконалення аналізу діяльності підприємств в системі господарської діяльності.