Аналіз формування і розподілу чистого прибутку підприємства
Курсова робота (код: sam496)
Зміст
Розділ 1. Теоретичні засади економічного аналізу в системі управління прибутком підприємства.
1.1. Економічна характеристика прибутку підприємства.1.2. Огляд нормативної бази та спеціальної літератури з питань аналізу формування та розподілу чистого прибутку.
Розділ 2. Аналіз формування та розподілу чистого прибутку підприємства
2.1. Характеристика ТОВ «Долфі Україна»2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу формування та розподілу чистого прибутку.
2.3. Методика аналізу формування та розподілу чистого прибутку в системі управління фінансовими результатами підприємства.
Розділ 3. Методика аналізу прибутку підприємства його формування та використання на основі застосування сучасної інформаційної технології
Висновки і пропозиціїСписок використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки формування і розподілу чистого прибутку підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження налічує вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі простежено актуальність аналізу доходів і фінансових результатів, визначено мету і завдання дослідження, а також висвітлено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження зумовлено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, розроблено сутнісне значення прибутку підприємства, проаналізовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, досліджено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, охарактеризовано коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, сформульовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В практичному розділі курсової роботи опрацьовано економічний аналіз об’єкта дослідження, розглянуто теоретичну модель аналізу, наведено вертикальний і горизонтальний аналіз формування і розподілу чистого прибутку підприємства, розкрито напрямки удосконалення методики аналізу, з'ясовано здійснення чинникового аналізу, оглянуто економічний аналіз якості користування, надано застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках представлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також роз'яснено пропозиції щодо удосконалення аналізу прибутку підприємства в період становлення ринкових відносин.