Теоретичні засади та практика обліку адміністративних витрат підприємства
Курсова робота (код: sam545)
Зміст
1. Сутність, визнання та класифікація адміністративних витрат
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Первинний облік адміністративних витрат
5. Аналітичний і синтетичний облік адміністративних витрат
6. Шляхи удосконалення обліку адміністративних витрат
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади бухобліку витрат адміністративної діяльності підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик вміщує вступ, теорію і практику обліку, висновки і пропозиції, список використаної літератури. У вступі оглянуто актуальність обліку видатків і затрат, висвітлено мету і завдання курсової роботи, а також наведено об’єкт і предмет курсової роботи обліку. В теоретичній частині курсової роботи з'ясовано відповідність діючої організації обліку в компанії сучасним вимогам розвитку економіки, простежено облік як інформаційна база управління, сформульовано теоретико-методичні основи витрат підприємства, оцінено нормативно-правову базу, охарактеризовано загальна економічна характеристика об'єкта, розкрито організаційно-економічну характеристику підприємства. В практичному розділі курсової роботи розглянуто організацію обліку, надано зарубіжний досвід та міжнародні стандарти обліку, документування витрат адміністративної діяльності підприємства, окреслено бухгалтерський облік, обстежено складання фінансової звітності, визначено застосування інформаційних технологій при здійсненні обліку. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження обліку, а також роз'яснено пропозиції щодо удосконалення обліку витрат підприємства в умовах динамічного економічного механізму.