Облік адміністративних витрат підприємства
Курсова робота (код: sam529)
Зміст
1. Економічна суть витрат діяльності та склад і характеристика адміністративних витрат
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з теми дослідження
3. Коротка організаційна характеристика базового підприємства
4. Облік адміністративних витрат і порядок їх списання на фінансові
результати
5. Узагальнення адміністративних витрат в регістрах бухгалтерського обліку
6. Особливості обліку адміністративних витрат при використанні сучасних засобів обчислювальної техніки
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади бухобліку адміністративно-господарських витрат діяльності підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик містить вступ, теоретичну і практичні частини, висновки і пропозиції, список використаних джерел. У вступі проаналізовано актуальність обліку видатків і затрат, сформульовано мету і завдання дослідження, а також висунуто об’єкт і предмет курсової роботи обліку. В пунктах теорії курсової роботи надано можливість подальшого удосконалення методології обліку на підприємстві, окреслено сучасний стан бухгалтерського обліку в Україні, представлено теоретичний зміст витрат підприємства, розглянуто нормативне забезпечення і спеціальну літературу, розкрито роль і місце об'єкта в діяльності підприємства, висвітлено економіко-фінансове розуміння діяльності компанії. В розгляді практики обліку курсової роботи оцінено організацію обліку, з'ясовано зарубіжний досвід та міжнародні стандарти обліку, документальне забезпечення адміністративно-господарських витрат діяльності підприємства, роз'яснено фінансовий облік, оглянуто складання фінансової звітності, досліджено використання новітньої техніки в процесі обліку. У висновках визначено узагальнені результати дослідження обліку, а також розроблено пропозиції щодо удосконалення обліку витрат підприємства в нових умовах господарювання.