Товарознавча характеристика асортименту, оцінка якості та конкурентоспроможності відеокамер іноземного виробництва

Курсова робота (код: sam181)

Предмет: маркетинг і реклама

Зміст

Вступ
1. Стан ринку відеокамер в Україні
2. Фактори, які формують споживчі властивості відеокамер
2.1. Складові вузли відеокамер
2.2. Основні та додаткові функції відеокамер
3. Аналіз асортименту відеокамер різних виробників та їх товарознавча оцінка
4. Показники товарознавчої оцінки та якості відеокамер
4.1. Вимоги до формату та систем запису відеокамер
5. Практична оцінка конкурентоспроможності відеокамер
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 400 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Також у нашій базі є готові курсові на тему Аудит матеріальних ресурсів підприємства.

Схожі готові теми:

Ця готова курсова робота вже була успішно захищена в одному з українських ВНЗів з високою оцінкою. Ціна курсової роботи - 400 грн.

Якщо у Вас схожа тема, але не підходить план, ми переробимо зміст і актуалізуємо дані курсової роботи за 400 грн.

Також ми можемо написати нову унікальну курсову роботу на цю тему, що пройде перевірку на плагіат, за 750-950 грн.