Вплив рекламної діяльності підприємства на активізацію продажу товарів
Курсова робота (код: sam189)
Предмет: маркетинг і реклама
Зміст
Вступ
1. Організаційні форми активізації продажу товарів у роздрібних торговельних підприємствах
2. Коротка характеристика ВАТ "Універмаг "Дитячий світ"
3. Рекламні засоби щодо активізації продажу в універмазі
4. Формування товарної пропозиції в ВАТ "Універмаг "Дитячий світ"
5. Ефективність реклами
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
1. Організаційні форми активізації продажу товарів у роздрібних торговельних підприємствах
2. Коротка характеристика ВАТ "Універмаг "Дитячий світ"
3. Рекламні засоби щодо активізації продажу в універмазі
4. Формування товарної пропозиції в ВАТ "Універмаг "Дитячий світ"
5. Ефективність реклами
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна - 250 грн.
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.