Вплив рекламної діяльності підприємства на активізацію продажу товарів

Курсова робота (код: sam189)

Предмет: маркетинг і реклама

Зміст

Вступ
1. Організаційні форми активізації продажу товарів у роздрібних торговельних підприємствах
2. Коротка характеристика ВАТ "Універмаг "Дитячий світ"
3. Рекламні засоби щодо активізації продажу в універмазі
4. Формування товарної пропозиції в ВАТ "Універмаг "Дитячий світ"
5. Ефективність реклами
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення

Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Введіть номер телефону:


Ціна - 250 грн.

Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.

В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.


Також у нашій базі є готові курсові на тему Аудит витрат на оплату праці підприємства.

Схожі готові теми:

Ця готова курсова робота вже була успішно захищена в одному з українських ВНЗів з високою оцінкою. Ціна курсової роботи - 250 грн.

Якщо у Вас схожа тема, але не підходить план, ми переробимо зміст і актуалізуємо дані курсової роботи за 400 грн.

Також ми можемо написати нову унікальну курсову роботу на цю тему, що пройде перевірку на плагіат, за 750-950 грн.