Особливості формування асортименту керамічного посуду в ринкових умовах
Курсова робота (код: sam191)
Предмет: маркетинг і реклама
Зміст
Вступ
1. Стан ринку керамічного посуду в Україні
2. Загальна характеристика і класифікація керамічного посуду
3. Аналіз структури асортименту керамічного посуду в магазині "Господарка"
4. Шляхи вдосконалення структури асортименту керамічного посуду в магазині "Господарка"
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
1. Стан ринку керамічного посуду в Україні
2. Загальна характеристика і класифікація керамічного посуду
3. Аналіз структури асортименту керамічного посуду в магазині "Господарка"
4. Шляхи вдосконалення структури асортименту керамічного посуду в магазині "Господарка"
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна - 400 грн.
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.