Вивчення механізму формування сучасної кадрової стратегії готельного підприємства та її місце і вплив на систему підвищення ефективності функціонування підприємства
Курсова робота (код: sam197)
Предмет: менеджмент
Зміст
Вступ
Розділ 1. Стратегія управління персоналом та її роль у підвищенні ефективності функціонування на підприємствах готельного господарства
1.1. Сутність стратегії управління персоналом та напрями її реалізації на підприємствах готельного господарства
1.2. Етапи розробки стратегії управління персоналом
1.3. Особливості стратегії управління персоналом на підприємствах готельного господарства
Розділ 2. Дослідження ефективності стратегії управління персоналом та господарської діяльності в ЗАТ "Президент-готель "Київський"
2.1. Аналіз господарської діяльності та ефективності використання трудових ресурсів досліджуваного підприємства
2.2. Оцінка системи управління персоналом досліджуваного підприємства
2.3. Дослідження взаємозв'язку стратегії управління персоналом та якості обслуговування в готельному комплексі "Президент-готель ''Київський''
Розділ 3. Рекомендації щодо підвищення ефективності функціонування за рахунок вдосконалення стратегії управління персоналом ЗАТ "Готельний комплекс "Президент-готель "Київський"
3.1. Основні шляхи вдосконалення управління персоналом готелю
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Розділ 1. Стратегія управління персоналом та її роль у підвищенні ефективності функціонування на підприємствах готельного господарства
1.1. Сутність стратегії управління персоналом та напрями її реалізації на підприємствах готельного господарства1.2. Етапи розробки стратегії управління персоналом
1.3. Особливості стратегії управління персоналом на підприємствах готельного господарства
Розділ 2. Дослідження ефективності стратегії управління персоналом та господарської діяльності в ЗАТ "Президент-готель "Київський"
2.1. Аналіз господарської діяльності та ефективності використання трудових ресурсів досліджуваного підприємства2.2. Оцінка системи управління персоналом досліджуваного підприємства
2.3. Дослідження взаємозв'язку стратегії управління персоналом та якості обслуговування в готельному комплексі "Президент-готель ''Київський''
Розділ 3. Рекомендації щодо підвищення ефективності функціонування за рахунок вдосконалення стратегії управління персоналом ЗАТ "Готельний комплекс "Президент-готель "Київський"
3.1. Основні шляхи вдосконалення управління персоналом готелюВисновки і пропозиції
Список використаної літератури
Як отримати?
Для купівлі або замовлення
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Ціна - 400 грн.
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади менеджменту , а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.