Аналіз виробничих витрат і собівартості реалізованої продукції підприємства промисловості
Курсова робота (код: sam201)
Зміст
1. Місце, роль аналізу витрат і собівартості продукції в системі управління підприємств промисловості
2. Класифікація витрат підприємства
3. Економіко-правовий аналіз нормативної бази й огляд спеціальної літератури з питань дослідження
4. Організаційно-економічна характеристика ВАТ "Завод пластмас"
5. Організаційно-інформаційна модель аналізу випуску і реалізації промислової продукції та її собівартості
6. Загальний аналіз витрат і собівартості продукції
7. Методика аналізу витрат і собівартості продукції підприємства промисловості в умовах комп'ютерного середовища
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки виробничих витрат і собівартості реалізованої продукції підприємств промисловості, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі висунуто актуальність аналізу калькуляції видатків на продукцію, окреслено мету і завдання курсової роботи, а також визначено методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження опрацьовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, розглянуто сутнісне значення собівартості і витрат підприємства, роз'яснено нормативно-правову базу з аналізу, проаналізовано загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, оглянуто характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, сформульовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В аналітичній частині курсової роботи наведено розробку і обґрунтування методики аналізу, висвітлено організаційно-інформаційну модель аналізу, обстежено методику загального аналізу виробничих витрат і собівартості реалізованої продукції підприємств промисловості, охарактеризовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, простежено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, оцінено математичний розрахунок результатів застосування, надано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито направлення щодо покращення аналізу собівартості і витрат підприємства в системі господарської діяльності.