Аналіз рентабельності й оптимізації прибутку підприємства в умовах застосування сучасних інформаційних технологій
Курсова робота (код: sam264)
Зміст
1. Економічна сутність рентабельності і прибутку підприємства
2. Огляд нормативної бази та аналіз спеціальної літератури з аналізу рентабельності й оптимізації прибутку підприємства
3. Організаційно-економічна характеристика ТОВ Фірма "Юність"
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу рентабельності й оптимізації прибутку підприємства
5. Аналіз прибутку підприємства
6. Аналіз рентабельності підприємства
7. Факторний аналіз рентабельності
8. Аналіз рентабельності й оптимізації прибутку підприємства в умовах використання новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки рентабельності й оптимізації прибутку підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі сформульовано актуальність аналізу доходів і фінансових результатів, оглянуто мету і завдання курсової роботи, а також оцінено методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В частині доктрини дослідження досліджено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, з'ясовано економічну сутність прибутку підприємства, висвітлено законодавчі акти і літературу з аналізу, простежено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, роз'яснено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, вивчено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи надано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, окреслено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, розроблено методику загального аналізу рентабельності й оптимізації прибутку підприємства, представлено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, наведено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, обстежено фінансову оцінку ефективності використання, висунуто інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також зумовлено путі, що призводять до вдосконалення аналізу прибутку підприємства в період становлення ринкових відносин.