Аналіз і оцінка чистого прибутку
Курсова робота (код: sam289)
Зміст
1. Місце і роль аналізу фінансових результатів в системі управління підприємством
2. Економічна характеристика фінансових результатів
3. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "Таврія"
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансових результатів
5. Аналіз формування чистого прибутку
6. Факторний аналіз чистого прибутку
7. Аналіз рентабельності підприємства
8. Особливості методики аналізу фінансових результатів в умовах застосування сучасних інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки чистого прибутку підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі простежено актуальність аналізу доходів і фінансових результатів, надано мету і завдання курсової роботи, а також вивчено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження роз'яснено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, розглянуто теорію аналізу прибутку підприємства, зумовлено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, оцінено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, сформульовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, висунуто головні результати діяльності суб’єкта господарювання. У наступному елементі курсової роботи розроблено розробку і обґрунтування методики аналізу, охарактеризовано об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, опрацьовано методику загального аналізу чистого прибутку підприємств, з'ясовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, досліджено аналіз впливу факторів на результативний показник, представлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, обстежено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках висвітлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито пропозиції щодо удосконалення аналізу прибутку підприємства в нових умовах господарювання.