Аналіз фінансових результатів підприємства готельного господарства
Курсова робота (код: sam299)
Зміст
1. Економічна сутність фінансових результатів підприємств
2. Огляд нормативної бази та аналіз спеціальної літератури з аналізу фінансових результатів підприємств
3. Організаційно-економічна характеристика ГК «Затишок»
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансових результатів підприємства готельного господарства в умовах ринкових відносин
5. Методика аналізу фінансових результатів підприємства готельного господарства в умовах ринкових відносин
6. Аналіз фінансових результатів підприємства готельного господарства в умовах ринкових відносин в умовах використання новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади готельного господарства фінансових результатів підприємства готельного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі роз'яснено актуальність готельного господарства, розроблено мету і завдання курсової роботи, а також висунуто інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження надано становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, з'ясовано сутнісне значення діяльності підприємств готельного бізнесу, досліджено нормативно-правову базу з аналізу, представлено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, проаналізовано коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, розкрито економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В практичному розділі курсової роботи визначено розробку і обґрунтування методики аналізу, оцінено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, обстежено організацію і здійснення оцінки наявності фінансових результатів підприємства готельного господарства, опрацьовано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, оглянуто фактори, що впливають на об'єкт аналізу, окреслено фінансову оцінку ефективності використання, наведено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках висвітлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також вивчено пропозиції щодо удосконалення аналізу діяльності підприємств готельного бізнесу в нових умовах господарювання.