Фінансовий аналіз чистого прибутку підприємства
Курсова робота (код: sam31)
Зміст
1. Економічна сутність чистого прибутку підприємства
2. Дослідження нормативно-правової бази та аналіз спеціальної літератури з аналізу чистого прибутку
3. Організаційно-економічна характеристика підприємства ЗАТ "Трускавецьтурист"
4. Організаційно - інформаційна модель аналізу чистого прибутку підприємств
5. Організаційно-інформаційна модель аудиту розрахунків з бюджетом підприємств
6. Застосування новітніх інформаційних технологій при здійсненні аналізу формування і ефективності використання чистого прибутку підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки чистого прибутку підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі висунуто актуальність аналізу доходів і фінансових результатів, сформульовано мету і завдання дослідження, а також розкрито інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження висвітлено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, охарактеризовано теорію аналізу прибутку підприємства, наведено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, вивчено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, розглянуто коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, окреслено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи представлено розробку і обґрунтування методики аналізу, простежено організаційно-інформаційну модель аналізу, роз'яснено вертикальний і горизонтальний аналіз чистого прибутку підприємств, оглянуто стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, розроблено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, надано фінансову оцінку ефективності використання, досліджено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках оцінено узагальнені результати дослідження аналізу, а також з'ясовано направлення щодо покращення аналізу прибутку підприємства в умовах ринкових відносин.