Аналіз і оцінка кредитного обслуговування підприємства установами банків
Курсова робота (код: sam316)
Зміст
Розділ 1. Теоретичні основи кредитного обслуговування підприємств установами банків
1.1. Роль і функції кредитів у ринковому середовищі1.2. Класифікація банківських кредитів
Розділ 2. Аналіз кредитного забезпечення підприємства
2.1. Розвиток кредитування підприємств банківськими установами2.2. Оцінка кредитної діяльності Філії №3 ВАТ «АКБ «Капітал»
Розділ 3. Напрями пожвавлення кредитного обслуговування підприємств Філії №3 ВАТ «АКБ «Капітал»
Висновки і пропозиціїСписок використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади економіки підприємства кредитного обслуговування підприємств установами банків, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі розглянуто актуальність діяльності комерційних банків, висунуто мету і завдання курсової роботи, а також розкрито предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи роз'яснено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, вивчено науковий зміст банківської системи, розроблено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, зумовлено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, опрацьовано структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, окреслено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В практичному розділі курсової роботи оглянуто результати аналізу та обґрунтування пропозицій, обстежено теоретичну модель аналізу, досліджено методику загального аналізу кредитного обслуговування підприємств установами банків, проаналізовано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, наведено здійснення чинникового аналізу, висвітлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, надано застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках визначено узагальнені результати дослідження аналізу, а також з'ясовано пропозиції щодо удосконалення аналізу банківської системи в умовах ринкових відносин.