Контроль витрат на маркетинг і збут продукції підприємств
Курсова робота (код: sam32)
Зміст
1. Економічна сутність витрат на маркетинг і збут
2. Огляд та аналіз спеціальної літератури та нормативно-законодавчих джерел
3. Організаційно-інформаційна характеристика діяльності базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель контролю витрат на маркетинг і збут підприємств
5. Організація ревізії і контролю витрат на маркетинг і збут.
6. Контроль витрат на маркетинг і збут
7. Застосування АРМ фахівця в контролі і ревізії витрат на маркетинг і збут підприємств
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади маркетингу і реклами витрат на маркетинг і збут продукції підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Поточна курсова робота містить вступ та теоретичні пункти, а також методичні основи, висновок, реєстр вживаних джерел, а також доповнення.
У преамбулі роз'яснено актуальність тематики курсового дослідження й мету, задачі дослідження й висунуто предмети та об’єкт, інформаційну базу та методичні засоби і наукову новизну дослідження.
В теоретичному пункті обстежено загальну суть об’єкту курсової, оцінку рівня опрацювання поточних питань українськими та іноземними ученими, визначення і доказ необхідності свого напряму вивчення проблеми й оцінку права і основи та фахових джерел і складена оцінка стану конструкції керування суб’єкта господарювання, проаналізовані його загальні показники діяльності, активу і пасиву у русі за колишні 3-4 періоди і перспектива господарювання суб’єкта господарської діяльності в цілому і за деякими напрямами і враження стосовно можливостей покращання ефективності роботи товариства.
В методологічній частині опрацьовано планування перевірки, методику контролю витрат на маркетинг і збут продукції підприємств й представлено систему бухобліку в товаристві й методику внутрішнього контролю, виведення наслідків контролю і створення висновку аудиту.
В висновку розглянуто наслідки реалізованого досліду за темою курсового дослідження, окреслені шляхи відносно покращення перевірки витрат на маркетинг і збут продукції підприємств.
Список уживаних джерел складається із матеріалів, які були використані при вивченні проблеми. За текстом курсовика виставлені виноски на номер джерела у списку.
В додатку виставлені складені автором форми документів, форма №1 та форма №2 з статистичної звітності суб’єкта господарської діяльності і оцінювальні таблиці й первинні наслідки аналітичних обрахунків та другі джерела, використані в курсовому проекті.
Курсовик створений узгоджено з методикою університеті, в якому він був зданий, а також відповідно до потреб міністерства освіти і науки України. По тексту надані ілюстративні матеріали, а саме такі: таблиці, графіки, гістограми, схеми, алгоритми автоматизації процесу управління. Запропонована курсова робота була уже успішно здана в провідному університеті. Її можна вживати як стандарт для створення особистої курсової роботи або для глибшого пізнання теми дослідження.