Аналіз фінансових результатів торгівельного підприємства
Курсова робота (код: sam321)
Зміст
Розділ 1. Теоретичні засади економічного аналізу в системі управління торгівельним підприємством
1.1. Економічна характеристика фінансових результатів торгівельного підприємства1.2. Огляд нормативної бази та спеціальної літератури з питань теми дослідження
Розділ 2. Аналіз фінансових результатів торгівельного підприємства
2.1. Характеристика ТОВ Фірма «Юність»2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансових результатів підприємства
2.3. Загальний аналіз фінансових результатів
2.4. Аналіз формування та ефективність використання фінансових результатів торгівельного підприємства.
2.5. Факторний аналіз фінансових результатів
Розділ 3. Методика аналізу фінансових результатів підприємства та його оптимізації на основі застосування сучасних інформаційних технологій.
Висновки і пропозиціїСписок використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансових результатів торгівельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансових результатів"
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі обстежено актуальність аналізу прибутків і збитків, досліджено мету і завдання курсової роботи, а також зумовлено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичному розділі курсової роботи визначено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, сформульовано науковий зміст фінансових результатів підприємства, простежено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, висунуто критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, роз'яснено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, проаналізовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В другій частині курсової роботи розроблено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, розкрито інформаційне забезпечення та методи аналізу, оцінено методику загального аналізу фінансових результатів торгівельного підприємства, надано напрямки удосконалення методики аналізу, з'ясовано здійснення чинникового аналізу, наведено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, розглянуто використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках представлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також висвітлено шляхи поліпшення аналізу фінансових результатів підприємства в умовах ринкових відносин.