Аналіз релевантної інформації для прийняття управлінських рішень
Курсова робота (код: sam388)
Зміст
1. Зміст релевантної інформації
2. Рішення про спеціальне замовлення
3. Оптимальне використання ресурсів при наявності обмежень
4. Рішення стосовно ціноутворення:
4.1. Економічна модель ціноутворення
4.2. Ціноутворення на основі витрат
4.3. Ціноутворення на основі часу і матеріалів
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки релевантної інформації для прийняття управлінських рішень, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота розподіляється на вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі зумовлено актуальність менеджменту, розкрито мету і завдання курсової роботи, а також охарактеризовано методичні прийоми дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи висвітлено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, простежено сутнісне значення управління персоналом підприємства, оцінено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, визначено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, обстежено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, досліджено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В аналітичній частині курсової роботи з'ясовано аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, надано об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, проаналізовано вертикальний і горизонтальний аналіз релевантної інформації для прийняття управлінських рішень, представлено напрямки удосконалення методики аналізу, роз'яснено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, висунуто математичний розрахунок результатів застосування, вивчено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках оглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також опрацьовано шляхи поліпшення аналізу управління персоналом підприємства в нових умовах господарювання.