Аналіз прибутковості підприємства та шляхи її підвищення
Курсова робота (код: sam424)
Зміст
Розділ 1. Теорія прибутковості підприємства
1.1. Сутність теорії прибутку і прибутковості1.2. Чинники, що впливають на темпи прибутковості
1.3. Показники прибутковості підприємства
Розділ 2. Аналіз та оцінка ефективності формування та використання прибутку СТОВ «Дружба-Нова»
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства2.2. Аналіз формування прибутку підприємства
2.3. Аналіз показників рівня рентабельності підприємства СТОВ «Дружба-Нова»
Розділ 3. Розробка напрямків підвищення прибутковості СТОВ «Дружба-Нова»
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення прибутковості підприємства3.2. Резерви збільшення прибутку
3.3. Економічне обґрунтування використання внутрішніх резервів підвищення рентабельності підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту прибутковості підприємства та шляхи її підвищення, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі простежено актуальність аналізу доходів і фінансових результатів, розглянуто мету і завдання дослідження, а також представлено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження сформульовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, оцінено теорію аналізу прибутку підприємства, опрацьовано правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, розроблено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, зумовлено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, охарактеризовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В аналітичній частині курсової роботи проаналізовано економічний аналіз об’єкта дослідження, визначено теоретичну модель аналізу, з'ясовано вертикальний і горизонтальний аналіз прибутковості підприємства та шляхи її підвищення, наведено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, досліджено методику факторного аналізу, розкрито економічний аналіз якості користування, окреслено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках роз'яснено узагальнені результати дослідження аналізу, а також обстежено путі, що призводять до вдосконалення аналізу прибутку підприємства в умовах ринкових відносин.